Terms and Conditions
Return policy
Within 14 days after notice by email (info@hi-tec-venezia.it) will be able to return the goods as required by EU Directive of 25/10/11.
Refunds will be followed which will be deducted from the refund the original delivery charge. The shipping costs are always paid by the customer and Hi-tec not accept collect shipments.
Return policy rules
1. The items must be in original packaging complete with all accessories.
2. Articles should not be worn except by trial and returned in the same condition as when you received them.
3. At the request made, followed by sending a form to complete and return by mail. Please enter the return form inside the package along with the items to be returned.
4. will also be sent an authorization number will be specified and the shipping address. Both will be shown outside of the package.
5. Submissions made her as best prefer. We recommend that you use a service that will enable it to ensure the value of the package as this will remain under its responsibility to its receipt in our warehouse.
Rules for the replacement
The rules for the replacement of size or color are very similar to the withdrawal:
Within 14 days after notice by email (info@hi-tec-venezia.it) will be able to return to replace the goods as required by EU Directive of 25/10/11.
1. The items must be in original packaging complete with all accessories.
2. Articles should not be worn except by trial and returned in the same condition as when you received them.
3. At the request of replacement, he will receive a form to fill out and return by mail. Please enter the return form inside the package along with items to replace.
4. will also be sent an authorization number will be specified and the shipping address. Both will be shown outside of the package.
5. Submissions made her as best prefer. We recommend that you use a service that will enable it to ensure the value of the package as this will remain under its responsibility to its receipt in our warehouse.
Product Overview
The images were calibrated for viewing from any monitor but the colors may be distorted, and also there will be the opportunity, being handmade products have small differences between one and another.
Termini e Condizioni
Diritto di recesso
Entro 14 giorni e previa comunicazione a mezzo email (info@hi-tec-venezia.it) sarà possibile restituire la merce secondo quanto previsto dalla Direttiva UE del 25/10/11.
La restituzione sarà seguita dal rimborso cui andranno detratte le spese di spedizione iniziali. Le spese di spedizione sono sempre a carico del cliente e Hi-tec non accetterà spedizioni in porto assegnato.
Regole per la restituzione
1. Gli articoli dovranno essere nelle confezioni originali completi di tutti i relativi accessori.
2. Gli articoli dovranno risultare non indossati se non per prova e restituiti nelle stesse condizioni di quando li ha ricevuti.
3. Alla richiesta di reso, seguirà l’invio di un modulo da compilare e rispedire via mail. Inserisca il modulo di reso all’interno del pacco assieme agli articoli da rendere.
4. Le sarà inviato anche un numero di autorizzazione e sarà specificato l’indirizzo per la spedizione. Entrambi dovranno essere indicati all’esterno del pacco.
5. Invii il suo reso come meglio preferisce. Le consigliamo di utilizzare un servizio che le permetta di assicurare il valore del pacco poichè questo resterà sotto la sua responsabilità fino al suo ricevimento presso i nostri magazzini.
Regole per la sostituzione
Le regole per la sostituzione di taglia o colore sono molto simili al recesso:
Entro 14 giorni e previa comunicazione a mezzo email (info@hi-tec-venezia.it) sarà possibile restituire per la sostituzione la merce secondo quanto previsto dalla Direttiva UE del 25/10/11.
1. Gli articoli dovranno essere nelle confezioni originali completi di tutti i relativi accessori.
2. Gli articoli dovranno risultare non indossati se non per prova e restituiti nelle stesse condizioni di quando li ha ricevuti.
3. Alla richiesta di sostituzione, seguirà l’invio di un modulo da compilare e rispedire via mail. Inserisca il modulo di reso all’interno del pacco assieme agli articoli da sostituire.
4. Le sarà inviato anche un numero di autorizzazione e sarà specificato l’indirizzo per la spedizione. Entrambi dovranno essere indicati all’esterno del pacco.
5. Invii il suo reso come meglio preferisce. Le consigliamo di utilizzare un servizio che le permetta di assicurare il valore del pacco poichè questo resterà sotto la sua responsabilità fino al suo ricevimento presso i nostri magazzini.
Descrizione dei prodotti
Le immagini sono state calibrate per la visione da qualsiasi monitor ma i colori potrebbero essere falsati ed inoltre ci sarà la possibilità, trattandosi di prodotti artigianali di avere piccole differenze tra uno e l’altro.